مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:302021-04-07سياسي

رونمایی از شناور بومی «دِروگرِ گیاه سنبل آبی» توسط وزارت دفاع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با حضورامیر دریادار رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، استاندار گیلان، رییس حفاظت محیط زیست گیلان وجمعی از مسئولان، - رونمایی از شناور بومی دِروگرِ گیاه سنبل آبی توسط وزارت دفاع نخستین شناور بومی دروگر گیاه سنبل آبی ساخت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با حضورامیر دریادار رستگاری رییس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، استاندار گیلان، رییس حفاظت محیط زیست گیلان وجمعی از مسئولان، نخستین شناور بومی دروگر گیاه سنبل آبی ساخت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح رونمایی شد.

امیر دریادار رستگاری در این مراسم اظهار داشت: این شناور کاربرد منحصر به فردی در ریشه کنی گیاهان مضر خودرو در تالاب ها بویژه تالاب بندر انزلی داشته و با ساخت این شناور ضمن قطع وابستگی به ورود این نوع شناور ها از خارج از کشور، گام بزرگی در تامین شناور های مشابه با بومی سازی ساخت این کلاس از شناور ها در کشور برداشته شده است.

وی با بیان اینکه این شناور با صرف 12000نفر ساعت کار و انجام 1500 فعالیت اجرایی ظرف مدت شش ماه طراحی و ساخته شده است گفت: ساخت این شناور با هشتاد درصد بومی سازی به میزان بیش از 50 درصد صرفه جویی ارزی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از شناور بومی «دِروگرِ گیاه سنبل آبی» توسط وزارت دفاع

رونمایی از شناور بومی «دِروگرِ گیاه سنبل آبی» توسط وزارت دفاع