مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:352021-04-07اقتصادي

بازدید بیش از 6000 نفر از تخت سلیمان تکاب


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تکاب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6370 نفر از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان بازدید کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تکاب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6370 نفر از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان بازدید کرده اند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، 18 فروردین، امیر مطلوبی، با اعلام این مطلب اظهار کرد: امسال با توجه به وضعیت زرد کرونایی تکاب، مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان طبق تصمیمات ستاد شهرستانی کرونا، پذیرای گردشگران بود.

وی افزود: در این راستا این مجموعه رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در اولویت خدمات خود به گردشگران در ایام نوروز قرار داد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تکاب عنوان کرد: برنامه ریزی و اجرای بازدیدی امن در کمال سلامت از جمله کنترل فاصله اجتماعی گردشگران، نصب هشدارها و قوانین و ضوابط بهداشتی بازدید از مجموعه در دوران شیوع کرونا، نظارت و تنظیف مکرر سرویس های بهداشتی و مجموعه، جایگزین کردن شیوه های معرفی مجازی و اینترنتی به جای پخش بروشورها و اقلام معرفی و تبلیغاتی کاغذی، فروش بلیط الکترونیکی و اینترنتی، التزام گردشگران به است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 6000 نفر از تخت سلیمان تکاب

بازدید بیش از 6000 نفر از تخت سلیمان تکاب