مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:402021-04-07اقتصادي

حراج نقاشی مشهور «پیکاسو» به امید بازگشت به رونق قبل از کرونا


یکی از پرتره هایی که به دست «پیکاسو» خلق شده است به زودی با ارزش ده ها میلیون دلار در حراجی به مزایده گذاشته خواهد شد تا رونق فروش چشمگیر آثار هنری به شرایط دوران پیش از همه گیری ویروس کرونا نزدیک شود.

- حراج نقاشی مشهور پیکاسو به امید بازگشت به رونق قبل از کرونا یکی از پرتره هایی که به دست پیکاسو خلق شده است به زودی با ارزش ده ها میلیون دلار در حراجی به مزایده گذاشته خواهد شد تا رونق فروش چشمگیر آثار هنری به شرایط دوران پیش از همه گیری ویروس کرونا نزدیک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فوربس، حراجی کریستیز هفته آینده یکی از تابلوهای نقاشی پابلو پیکاسو نقاش نامدار اسپانیایی را با ارزش تخمینی 55 میلیون دلار به مزایده خواهد گذاشت تا این تابلو نقاشی به یکی از معدود آثار هنری گران قیمتی تبدیل شود که بازار فروش آثار هنری را در دوران رکود ناشی از همه گیری کرونا رونق داده اند.

تابلو نقاشی که در این حراجی به مزایده گذاشته خواهد شد یک پرتره با عنوان زنی در کنار پنجره است که در 30 اکتبر سال 1932 خلق شده است.

حراجی ساتبیز نیز هفته گذشته اعلام کرد نقاشی در مقابل مدیسی اثر ژان میشل باسکیا را ماه آینده به ارزش تخیمنی 50 میلیون دلار به فروش خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج نقاشی مشهور «پیکاسو» به امید بازگشت به رونق قبل از کرونا

حراج نقاشی مشهور «پیکاسو» به امید بازگشت به رونق قبل از کرونا