مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-07پزشكي

برای واکسیناسیون کرونا، پرونده الکترونیک سلامت تشکیل دهید


رییس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت از افرادی که فاقد پرونده الکترونیک سلامت هستند خواست برای برخورداری از واکسیناسیون عمومی به نزدیکترین مرکز بهداشت شهر و روستای محل سکونت خود مراجعه کرده و تا پایان اردیبهشت ماه پرونده الکترونیک سلامت خود را تشکیل دهند.

- رییس مرکز مدیریت شبکه معاونت بهداشت وزارت بهداشت از افرادی که فاقد پرونده الکترونیک سلامت هستند خواست برای برخورداری از واکسیناسیون عمومی به نزدیکترین مرکز بهداشت شهر و روستای محل سکونت خود مراجعه کرده و تا پایان اردیبهشت ماه پرونده الکترونیک سلامت خود را تشکیل دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفر صادق تبریزی گفت: گام پنجم بسیج ملی کووید 19 در کشور به زودی آغاز می شود و در این گام واکسیناسیون عمومی افراد به تدریج با اولویت گروه های پرخطر انجام خواهد شد.

وی افزود: در گام چهارم بسیج ملی کووید19 که به نام شهید والامقام سردار سلیمانی مزین شد از اول آذر 99 با همکاری سازمان بسیج مستضعفین و مشارکت بین بخشی نهادهایی همچون هلال احمر آغاز شد، 68 هزار و 747 تیم با بیش از 230 هزار عضو مشارکت جدی داشتند.

وی افزود: غربالگری 4 میلیون و 280 هزار نفر افراد در معرض تماس با فرد تست مثبت در این طرح انجام شد که برای 50 درصد از آنها تست سریع کووید 19 انجام گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای واکسیناسیون کرونا، پرونده الکترونیک سلامت تشکیل دهید

برای واکسیناسیون کرونا، پرونده الکترونیک سلامت تشکیل دهید