مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-07فرهنگي

وصال دو عاشق با وساطت 200 نفر پس از 32 سال انتظار


خبرگزاری فارس لرستان_ محمد عبدالله زاده، ما ایرانی ها از دوران کودکی تا پیری به دفعات در مورد  داستان عاشقانی  همچون بیژن و منیژه، خسرو و شیرین، زال و رودابه، شیرین و خسرو و لیلی و مجنون مطالبی را در کتاب های ادبی و اصطلاحات عامیانه شنیده ایم.

اما شاید هیچکدام مان فکر نکنیم فردی وجود داشته باشد که برای رسیدن به شیرین زندگی خود حاضر باشد، همچون فرهاد کوه بکند و اکثرا اعتقاد داریم عشق تنها در داستان ها و شعر شاعران اتفاق می افتد.

اما در روستای بره کلک بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت فرهادی وجود دارد که بیش از 32 سال برای رسیدن به شیرین زندگی خود صبر کرده است و در فروردین امسال در حالی که وارد پنجاه سالگی شده سرانجام به عشق زندگی اش رسیده است.

  کیومرث تیموری متولد 1350 در روستای بره کلک شهرستان کوهدشت است.

در سنین نوجوانی خانواده اش همانند بسیاری از جوامع روستایی کشور دختر عمه اش را که 6 سالی از او کوچکتر است را برای او نشان می کنند تا آن ها پس از رسیدن به سن قانونی با یکدیگر ازدواج کنند.

او از همان دوران کودکی پس از این اتفاق عاشق دخترعمه خود توران تیموری می شود و در همه جا همیشه تمام تلاش خود برای مراقبت از او را به کار می گیرد اما هنگامی که به 18 سالگی می رسد و در فکر ازدواج با دختر عمه خود است به علت مشکلات خانوادگی که میان این دو خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصال دو عاشق با وساطت 200 نفر پس از 32 سال انتظار

وصال دو عاشق با وساطت 200 نفر پس از 32 سال انتظار