مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-07بين الملل

فیسبوک بیش از 300 حساب سازمان منافقین را حذف کرد


فیسبوک غول شبکه های اجتماعی جهان بیش از 300 حساب، صفحه و گروه جعلی در یک مزرعه ترول را متعلق به مجاهدین خلق (گروهک منافقین) می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از سی نت ، فیسبوک روز سه شنبه اعلام کرد صدها حساب جعلی مرتبط با یک گروه تبعیدی ایرانی(گروهک منافقین) و یک مزرعه ترول را که در آلبانی فعال بودند، حذف کرده است.

این شبکه اجتماعی بیش از 300 حساب، صفحه و گروه جعلی را متعلق به یک مزرعه ترول که توسط مجاهدین خلق (گروهک منافقین)، یک گروه مخالف ایرانی تبعیدی اداره می شود، می داند.

این غول شبکه های اجتماعی در ماه مارس 128 حساب فیس بوک، 41 صفحه، 21 گروه و 146 حساب اینستاگرام را به دلیل نقض قوانین خود در برابر گمراه کردن دیگران در مورد هویت و هدف آنها از طرف یک نهاد خارجی حذف کرد.

 فیس بوک گفت که ارتباطات زیرساختی را بین حساب های جعلی و حساب های واقعی افراد مرتبط با گروهک منافقین و صفحات آلبانی پیدا کرده است.

از مسیر این حساب های جعلی، مطالبی در نقد حکومت ایران و در حمایت از گروهک منافقین منتشر می شده و در بسیاری از موارد، در این حساب های فعال در فیسبوک و اینستاگرام، برای پروفایل ها از نام و عکس جعلی استفاده می شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیسبوک بیش از 300 حساب سازمان منافقین را حذف کرد

فیسبوک بیش از 300 حساب سازمان منافقین را حذف کرد