مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-07سياسي

نقش مهم مساجد در موفقیت طرح شهید سلیمانی


فرماندار قم با اشاره به نقش مهم مساجد و البته همراهی مردم در موفقیت طرح محله محور شهید سلیمانی، خواستار تداوم استفاده از ظرفیت ایجاد شده در این طرح و البته به روز رسانی آن با توجه به شرایط جدید مبارزه با ویروس جهش یافته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، های آسیب پذیر از اهداف مهم این طرح است.

وی افزود: استان قم در طرح شهید سلیمانی به 94 محله تقسیم شد تا تیم های نظارتی، حمایتی و مراقبتی بتوانند فعالیت های خود را در این طرح به اجرا بگذارند.

فرماندار قم ادامه داد: البته آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور و اظهارنظر متخصصان حوزه سلامت در تغییر رفتار ویروس ایجاب می کند تا این طرح نیز با روزآمدی همراه باشد و متناسب با تغییرات در نوع مبارزه با ویروس اقدام کند.

حیدری سپس یادآور شد: بدیهی است روش های جدید در مبارزه با ویروس کرونا نیازمند آموزش های جدید، آرایش جدید نیروهای فعال و همچنین اقدامات لازم در این زمینه است، لذا پیشنهاد می شود تا شیوه نامه های متنوع مبارزه با ویروس کرونا همانند روزهای نخست آغاز مبارزه با این بیماری إحصا و ابلاغ شود.

فرماندار قم در عین حال ابراز امیدواری کرد طرح محله محور شهید سلیمانی در سراسر کشور و در استان قم تداوم یابد و از ظرفیت ایجاد شده در بین نیروهای جهادی برای کمک به فعالان حوزه بهداشت و درمان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم مساجد در موفقیت طرح شهید سلیمانی

نقش مهم مساجد در موفقیت طرح شهید سلیمانی