مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-07سياسي

تولید کنندگان گرفتار معوقات بانکی حمایت شوند/آثار مشکلات اقتصادی بر تولید


در رابطه با مسائل بانکی اعتقاد داریم که اگر تولیدکننده ای به خاطر مشکلات اقتصادی دچار معوقات بانکی شد باید به او مهلت داده شود و البته باید مورد حمایت هم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی با حضور حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این مراسم دادستان کل کشور با گرامیداشت ایام خجسته ماه شعبان اظهار کرد: از زحمات و تلاش های همه همکاران در دادگستری و دادسرای استان مرکزی و سایر اعضای حاضر در جلسه به جهت خدمت و کسب رضایتمندی مردم ولایتمدار استان قدردانی و تشکر می نمایم.

وی گفت: قوه قضاییه بار و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد و برای انجام این وظایف و تحقق مأموریت ها نیازمند تعامل و همکاری و هم افزایی با سایر بخش ها است.

همچنین نیازمند یک حرکت جهادی در خود دستگاه قضایی است تا بتواند به وعده ها و برنامه های مدنظر جامه عمل بپوشاند.

این مقام قضایی تصریح کرد: انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تأکیدات ریاست قوه قضاییه و سند تحول قضایی همه ما را به این سمت رهنمون می کند که باید به صورت خستگی ناپذیر و با تلاش های شبانه روزی در خدمت مردم عزیز ایران باشیم، چون مردم ما لایق بیشترین و بهترین امنیت و عدالت و رفاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کنندگان گرفتار معوقات بانکی حمایت شوند/آثار مشکلات اقتصادی بر تولید

تولید کنندگان گرفتار معوقات بانکی حمایت شوند/آثار مشکلات اقتصادی بر تولید