مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-07سياسي

آغاز ارسال مدارک متقاضیان جذب دکتری دانشگاه فنی وحرفه ای از امروز


متقاضیان جذب دکتری دانشگاه فنی و حرفه ای از امروز 18 فروردین تا 25 فروردین 1400 فرصت دارند مدارک مورد نیاز را به دانشگاه فنی و حرفه ای ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنسبت به ارسال مدارک و مستندات مربوطه ذیل (در یک پوشه به صورت مجزا با برچسب و به ترتیب ذکر شده) از طریق پست پیشتاز از امروز 18 فروردین 1400 لغایت 25 فروردین 1400 اقدام کنند.

متقاضیان باید رزومه علمی خود را ارسال کنند همچنین سایر مدارکی که متقاضیان دکتری جذب باید ارسال کنند به شرح زیر است: مدارک شناسایی: مدارک شناسایی اعم از کپی کلیه صفحات شناسنامه و کپی برابر اصل کارت ملی و کارت پایان خدمت برای آقایان در دفاتر اسناد رسمی کشور کپی برابر اصل کلیه مدارک تحصیلی: مدارک تحصیلی اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با ذکر معدل (در صورت عدم ذکر معدل در مدارک تحصیلی ارسال ریزنمرات الزامی است) برابر اصل شده در دفاتر اسناد رسمی کشور، (متقاضیانی که مدرک دکتری خود را اخذ نکرده اند، می بایست صورت جلسه دفاع خود را (در صورت برگزاری جلسه دفاع قبل از تاریخ پایان فراخوان مورخ 30/ 09/ 1399‬ و ریزنمرات مقطع دکتری را برابر اصل نموده و ارسال کنند.

) مدارک آموزشی، پژوهشی و اجرایی: سوابق تدریس در دانشگاه ها، صفحه اول مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات معتبر و دارای مجوز، گواهی ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارسال مدارک متقاضیان جذب دکتری دانشگاه فنی وحرفه ای از امروز

آغاز ارسال مدارک متقاضیان جذب دکتری دانشگاه فنی وحرفه ای از امروز