مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:102021-04-07سياسي

آغاز برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس/مستند روایت فتح


هفته هنر انقلاب اسلامی، با رونمایی ازمستند روایت فتح مربوط به 9 شهید فارس، معرفی شهید شاخص هنرمند استان در سال 1400 و تدوین و چاپ کتاب 113 شهید هنرمند استان آغازشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار ید الله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: به مناسبت هفته انقلاب اسلامی 300 برنامه عمومی و 50 برنامه شاخص با مشارکت سازمان های مختلف در استان فارس برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سپاه فارس با تمام ظرفیت ها از فعالان فرهنگی و انقلابی استان حمایت می کند، گفت: هم افزایی متخصصین و حمایت سازمان ها در اجرای طرح های فرهنگی یک مؤلفه مهم و تأثیرگذار در دستیابی به موفقیت است.

بوعلی با تصریح اینکه امور مختلف فرهنگی و اجتماعی به بخش های مشخص تقسیم بندی و با هم افزایی اقشار متخصص اجرایی شوند، بر اهمیت شناسایی استعدادهای موجود در سراسر استان فارس و پرورش آن ها تأکید کرد و گفت: همه مسئولان و سازمان ها موظفند این استعدادها را شناسایی و مورد حمایت قرار دهند.

حسن گلزار، معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس نیز در این نشست گفت: 20 فروردین ماه به پاس شهادت شهید آوینی به نام روز هنر انقلاب و 18 تا 25 فروردین ماه به عنوان هفته هنر انقلاب انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس/مستند روایت فتح

آغاز برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس/مستند روایت فتح