مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-07پزشكي

ثبت 24 مورد طغیان و ابتلای خانوادگی کرونا در اسدآباد


معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از 24 مورد طغیان و ابتلای خانوادگی کروناویروس در سطح شهر و روستاهای این شهرستان از ابتدای فرودین امسال تاکنون خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از 24 مورد طغیان و ابتلای خانوادگی کروناویروس در سطح شهر و روستاهای این شهرستان از ابتدای فرودین امسال تاکنون خبر داد.

دکتر الهام عظیمی چهارشنبه 18 فروردین ماه در جلسه ستاد شهرستان مدیریت کروناویروس اسدآباد، خاطرنشان کرد: روز گذشته شهرستان اسدآباد دارای بیشترین انجام رپید تست ها در شهر و روستا بوده که در این رپید تست ها 56 مورد مثبت وجود داشته است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد ادامه داد: با توجه به عادی انگاری ها آمار جوانان مثبت کرونا نیز رو به افزایش قرار داشته که اکثریت این موارد دارای میانگین سنین 40 سال هستند.

وی با اشاره به افزایش بیماران سرپایی و افزایش بیماران به علت مراسم ها و دید و بازدیدهای عید و نیز دورهمی های خانوادگی در ایام تعطیلات خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت هر گونه کوچکترین علائم برای انجام تست به مراکز تست سریع کرونا مراجعه کنند و در صورتی که هر بیمار مثبت هستند قرنطینه را به مدت 14 روز رعایت کرده و مراقب خود و خانواده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 24 مورد طغیان و ابتلای خانوادگی کرونا در اسدآباد

ثبت 24 مورد طغیان و ابتلای خانوادگی کرونا در اسدآباد