مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-07بين الملل

ترامپ: کشورداری بایدن مثل این است که برنی سندرز استرویید زده باشد!


رییس جمهور پیشین آمریکا روز سه شنبه همزمان با حضور در مصاحبه تلفنی شبکه محافظه کار نیوزمکس ، به طور خلاصه تصمیم سازی و کشورداری دولت کنونی جو بایدن، - ترامپ: کشورداری بایدن مثل این است که "برنی سندرز" استرویید زده باشد! رییس جمهور پیشین آمریکا روز سه شنبه همزمان با حضور در مصاحبه تلفنی شبکه محافظه کار "نیوزمکس"، به طور خلاصه تصمیم سازی و کشورداری دولت کنونی جو بایدن، رییس جمهور آمریکا را به "برنی سندرزی که استرویید مصرف کند" تشبیه کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، نیوزمکس در توییتی به نقل از ترامپ نوشت: فکر می کنم این سایر افراد هستند که اکثر تصمیم ها را می گیرند، اما امکان دارد در این باره اشتباه کنم.

ترامپ به اظهارنظرات مختصری در مورد تازه ترین گزارش ها از اینکه رییس جمهور دموکرات آمریکا در حال بررسی پر کردن خلأ ها در دیوار مرزی جنوب است- پروژه ای که کلید سیاست های مهاجرتی دوره ترامپ بوده و پس از تحلیف بایدن به حالت تعلیق درآمد- پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواشنگتن تایمز، در حالی که دولت آمریکا با هجوم گسترده مهاجران در مرز روبه روست، روز سه شنبه گزارشی مبنی بر آن منتشر شد که جو بایدن در حال سنجش مزایای شروع مجدد ساخت و ساز دیوار مرزی آمریکا-مکزیک زمان ترامپ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: کشورداری بایدن مثل این است که برنی سندرز استرویید زده باشد!

ترامپ: کشورداری بایدن مثل این است که برنی سندرز استرویید زده باشد!