مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:202021-04-07دانش

الحاق دانشگاه صنعتی هویزه به دانشگاه چمران اهواز؛ خوب یا بد؟


رییس پردیس صنعتی شهدای هویزه با اشاره به الحاق دانشگاه صنعتی هویزه به دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: به نظر می رسد الحاق دانشگاه های کوچک به دانشگاه های بزرگ طرح خوبی است اما باید جزو اولویت های پنجم و ششم وزارت باشد، - الحاق دانشگاه صنعتی هویزه به دانشگاه چمران اهواز؛ خوب یا بد؟ ایسنا/خوزستان رییس پردیس صنعتی شهدای هویزه با اشاره به الحاق دانشگاه صنعتی هویزه به دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: به نظر می رسد الحاق دانشگاه های کوچک به دانشگاه های بزرگ طرح خوبی است اما باید جزو اولویت های پنجم و ششم وزارت باشد، زیرا کارهای اولویت دار بیشتری وجود دارد.

ابراهیم فرشیدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به الحاق دانشگاه صنعتی شهدای هویزه به دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار کرد: اجرای طرح الحاق دانشگاه های کوچک به دانشگاه های بزرگ مصوبه مربوط به سال 94 است که به منظور بهبود وضعیت آموزشی اجرا می شود.

وی با اشاره به جزییات اجرای طرح الحاق دانشگاه های کوچک به دانشگاه های بزرگ، تصریح کرد: در راستای این طرح قرار است حدود 23 دانشگاه الحاق شوند.

البته این کار در سایر کشورها نیز انجام می شود.

ما حدود 120 دانشگاه سراسری داریم و بیش از هزار دانشگاه غیردولتی‏ که در خصوص دانشگاه های غیردولتی با این نوع برنامه ریزی نمی توان به جایی رسید زیرا در جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق دانشگاه صنعتی هویزه به دانشگاه چمران اهواز؛ خوب یا بد؟

الحاق دانشگاه صنعتی هویزه به دانشگاه چمران اهواز؛ خوب یا بد؟