مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-07سياسي

سنگ های پیش روی واحدهای تولیدی خراسان شمالی


موضوع نامگذاری سال ها که به عنوان سنتی حسنه از سوی رهبر معظم انقلاب پایه گذاری شده است، مساله ای است که تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کشور می گذارد.

- ایسنا/خراسان شمالی موضوع نامگذاری سال ها که به عنوان سنتی حسنه از سوی رهبر معظم انقلاب پایه گذاری شده است، مساله ای است که تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کشور می گذارد.

درواقع نامگذاری سال ها هم هدف و راهبرد را تعیین می کند و هم سبب انسجام ملی برای رسیدن به پیشرفت و تعالی می شود.

امسال با عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام شد تا هم بخش خصوصی و هم بخش دولتی دست به دست بکدیگر دهند تا با انسجام صورت گرفته اقتصاد کشور را مقاوم تر کنند و از وابستگی خارج شوند که در این زمینه تعدادی از تولیدکنندگان واحدهای صنعتی خراسان شمالی تعدادی از موانع پیش روی خود را اعلام کرده اند که برای رفع آن ها نیازمند حمایت های بیشتر و مانع زدایی هستند.

تولیدی که به خاطر برون سپاری ارزی کاهش یافت جاجرمی مدیر عامل واحد تولیدی صادرات محور گلچین فوم خراسان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه موانع زیادی بر سر راه تولید وجود دارد، گفت: تحریم ها چندین سال است که بر کشور حاکم بوده و تاثیرات بدی نیز بر واحدهای تولیدی گذاشته است اما واحدهای تولیدی با سختی هایی که تحریم ها بر آن ها حاکم کرده است ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ های پیش روی واحدهای تولیدی خراسان شمالی

سنگ های پیش روی واحدهای تولیدی خراسان شمالی