مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-07اقتصادي

کمبود روزانه 200 تن مرغ در بازار خوزستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به کمبود مرغ در بازار خوزستان گفت: در خوزستان روزانه حدود 150 تا 200 تن کسری مرغ داریم؛ کشتار مرغ در استان خوزستان کمتر از نیاز مردم است و هرچه تلاش کرده ایم که از استان های دیگر وارد کنیم نیز ممکن نبوده است.

- ایسنا/خوزستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به کمبود مرغ در بازار خوزستان گفت: در خوزستان روزانه حدود 150 تا 200 تن کسری مرغ داریم؛ کشتار مرغ در استان خوزستان کمتر از نیاز مردم است و هرچه تلاش کرده ایم که از استان های دیگر وارد کنیم نیز ممکن نبوده است.

سید نورالله حسن زاده در نشست تنظیم بازار خوزستان که امروز (18 فروردین ماه) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات اساسی در خصوص بازار شکر، بحث اختلاف قیمت آن است.

وی افزود: شرکت توسعه نیشکر عنوان کرده که هر زمان نیاز باشد شکر در اختیار کارخانه ها قرار بگیرد، این کار را انجام خواهند داد اما متاسفانه شکر بسته بندی شده وارد بخش دیگری می شود که با قیمت بالاتری به فروش برسد.

حسن زاده عنوان کرد: شکر سهمیه خانوار که باید بسته بندی شود و با قیمت 8700 تومان در اختیار خانواده ها قرار بگیرد، متاسفانه با توجه به اینکه قیمت شکر بخش صنف و صنعت 11 هزار و 500 تومان است در این بخش به فروش می رسد و سهمیه شکر صنف و صنعت که 3500 ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود روزانه 200 تن مرغ در بازار خوزستان

کمبود روزانه 200 تن مرغ در بازار خوزستان