مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-07اقتصادي

خرید تضمینی کلزا، گندم و سویا در استان سمنان +قیمت جدید


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آمادگی برای خرید تضمینی گندم در استان سمنان و دیگر محصولات کشاورزی تضمین شده خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از آمادگی برای خرید تضمینی گندم در استان سمنان و دیگر محصولات کشاورزی تضمین شده خبر داد.

لطف الله رضایی 18 فروردین ماه در جلسه کمیته فنی زراعت کشور در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی با حضور معاون بهبود تولیدات گیاهی و مدیرکل شرکت بازرگانی غله به صورت برخط تشکیل شد، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی زراعت کشور در زمینه خرید تضمینی محصولات کشاورزی اظهار داشت: در این جلسه سیاست های کلان برداشت محصولات کشت پاییزه و استراتژیک از جمله گندم، کلزا، جو و سویا در قالب دستورالعمل های ابلاغی و سیاست ها و برنامه های شرکت بازرگانی غله ایران تشریح شد.

وی افزود: با توجه به توافقات انجام شده تمامی امکانات لازم از قبیل اکیپ های گشت، مراکز خرید گندم و دانه های روغنی، ناظرین فنی خرید و سازمان تعاونی روستایی به عنوان مباشر خرید، اداره کل غله استان و سازمان جهاد کشاورزی برای خرید محصولات کشاورزی ذکر شده آمادگی کامل داشته و در انتظار فصل برداشت بوده تا دسترنج یک سال زحمت و تلاش بهره برداران در تولید نان و روغن با بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی کلزا، گندم و سویا در استان سمنان +قیمت جدید

خرید تضمینی کلزا، گندم و سویا در استان سمنان +قیمت جدید