مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-07اقتصادي

کمبود مرغ زنده برای کشتار در سطح کشور


معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ظرفیت همه استان های کشور در مرغ کشتار روز زیر 50 درصد است و با مشکل نبود موجودی مرغ زنده مواجه هستند.

- ایسنا/خوزستان معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ظرفیت همه استان های کشور در مرغ کشتار روز زیر 50 درصد است و با مشکل نبود موجودی مرغ زنده مواجه هستند.

عبدالرحمان ناصریان در نشست تنظیم بازار خوزستان که امروز (18 فروردین ماه) برگزار شد، اظهار کرد: میزان کشتار مرغ در خوزستان رو به نزول است و هر روز کمتر می شود و این مساله باعث شده مشکلاتی در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: کشتارگاه های خوزستان مرغ ندارند که کشتار کنند و برخی از آن ها روزانه اصلا کشتار نمی کنند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: استان های معینی تعیین شده که می توانیم از آن ها برای خوزستان مرغ خریداری و وارد کنیم اما این مساله نیازمند هماهنگی هایی است که باید در سطوح مختلف انجام شود.

ناصریان گفت: ظرفیت همه استان های کشور در مرغ کشتار روز زیر 50 درصد است و با مشکل نبود موجودی مرغ زنده مواجه هستند.

در ادامه این جلسه حمید بدوی مدیرکل پشتیبانی امور دام نیز در خصوص آخرین وضعیت موجودی مرغ و گوشت منجمد در سردخانه های خوزستان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ زنده برای کشتار در سطح کشور

کمبود مرغ زنده برای کشتار در سطح کشور