مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-07اقتصادي

سال گذشته 195 واحد غیرفعال در فارس احیاء شد


استاندار فارس از احیاء 195 واحد غیرفعال در سال گذشته خبر داد و خواستار احصاء موانع تولید توسط بانک ها به عنوان بنگاه های اقتصادی شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از احیاء 195 واحد غیرفعال در سال گذشته خبر داد و خواستار احصاء موانع تولید توسط بانک ها به عنوان بنگاه های اقتصادی شد.

عنایت الله رحیمی در جلسه دیدار با مدیران عامل بانک های فارس، هماهنگی بین دولت و بانک های فارس در سال گذشته را خوب ارزیابی و اضافه کرد: ضروری است تا نسبت به خدمات ارائه شده به واحدهای تولیدی اطلاع رسانی شود.

رحیمی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 327 بنگاه اقتصادی در استان فارس به بهره برداری رسید، خاطرنشان کرد: سال گذشته روزانه یک واحد تولیدی در فارس راه اندازی شد، این نشان دهنده اشتیاق سرمایه گذاران و تسهیل در امور مربوطه است.

استاندار فارس اضافه کرد: باید به گفتمان مشترک در جامعه کارآفرین و سرمایه گذاری برسیم زیرا بانک ها بنگاهی اقتصادی هستند.

رحیمی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: افت و خیزهای اقتصادی در اختیار سرمایه گذاران نیست و تحمیلی است و به همین دلیل باید پیش بینی لازم برای پاسخگویی به مطالبات بانکی انجام پذیرد.

او کاهش فعالیت های غیرضروری در اعطای تسهیلات و شناسایی موانع پیش روی بانک ها را از جمله اهداف در سال 99 برشمرد و گفت: عملکرد بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته 195 واحد غیرفعال در فارس احیاء شد

سال گذشته 195 واحد غیرفعال در فارس احیاء شد