مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-07اقتصادي

رشد 4 برابری حوزه کتابخانه های خراسان شمالی در دولت تدبیر و امید


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در دولت تدبیر و امید 20 کتابخانه در این استان به بهره برداری رسیده است که رشد این حوزه در استان چهار برابر میانگین کشوری بوده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در دولت تدبیر و امید 20 کتابخانه در این استان به بهره برداری رسیده است که رشد این حوزه در استان چهار برابر میانگین کشوری بوده است.

علی بیگ زاده در مراسم بهره برداری از کتابخانه مرکزی اندیشه شهرستان شیروان گفت: در حال حاضر 72 کتابخانه در استان وجود دارد و به زودی چند کتابخانه عمومی در گلستان شهر و روستاهای ارکان و گریوان از توابع شهرستان بجنورد و شهرستان اسفراین به بهره برداری می رسد.

بیگ زاده افزود: حدود 840 هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان وجود دارد که نزدیک به تعداد جمعیت استان است و 50 هزار نفر از مردم استان عضو کتابخانه ها هستند که این نشان دهنده رشد، بلوغ و آگاهی مردم این خطه است.

وی گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچ کس پوشیده نیست و کتاب و کتابخانه نماد حافظه و رشد فرهنگی یک جامعه است.

بیگ زاده گسترش فرهنگ کتابخوانی را لازمه رشد و توسعه فرهنگی یک جامعه توصیف کرد و گفت: تولیدی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که مبتنی بر دانش بنیان بودن باشد که بستر آن از کتابخانه ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 4 برابری حوزه کتابخانه های خراسان شمالی در دولت تدبیر و امید

رشد 4 برابری حوزه کتابخانه های خراسان شمالی در دولت تدبیر و امید