مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-07ورزشي

تعطیلی حداکثری ورزش در 31 مرکز استان از فردا/ لزوم لغو مسابقات فوتبال استانی


31 مرکز استان کشور از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفتند تا از فردا 19 فروردین ماه سال 1400، شاهد اعمال حداکثر میزان تعطیلی و محدودیت ورزشی در این مراکز به همراه 226 شهر دیگر کشور باشیم.

- 31 مرکز استان کشور از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفتند تا از فردا 19 فروردین ماه سال 1400، شاهد اعمال حداکثر میزان تعطیلی و محدودیت ورزشی در این مراکز به همراه 226 شهر دیگر کشور باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس آخرین اعلام، 257 شهرستان و تمامی مراکز استان ها از امروز 18 فروردین در وضعیت قرمز قرار گرفتند تا در حال حاضر 129 شهرستان نارنجی، 51 شهرستان زرد و 11 شهرستان آبی از نظر میزان شیوع ویروس در کشور وجود داشته باشد.

طبق جدول گروه های شغلی، مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در گروه شغلی دو، استخرهای سرپوشیده به عنوان گروه شغلی سه و باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی به عنوان گروه شغلی چهار تعیین شده اند.

ورزش در مناطق قرمز بر اساس اعلام رنگ بندی شهرها از نظر شیوع ویروس کرونا، مشاغل دو، سه و چهار یعنی فعالیت مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی در مناطق قرمز ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی حداکثری ورزش در 31 مرکز استان از فردا/ لزوم لغو مسابقات فوتبال استانی

تعطیلی حداکثری ورزش در 31 مرکز استان از فردا/ لزوم لغو مسابقات فوتبال استانی