مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-07ورزشي

موفقیت های ووشوی زنجان تداوم داشته باشد


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: موفقیت هایی که ووشو زنجان تا به امروز به دست آورده است باید تداوم داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خلیلی ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات هیئت ووشو استان که با حضور رییس فدراسیون ووشو در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ووشو یکی از رشته های ورزشی موفق در استان به شمار می رود، گفت: از این رو انتظار ما از تیم جدید هیئت ووشو این است که موفقیت های گذشته تداوم یابد.

وی، با بیان اینکه موفقیت های ووشو زنجان انتظارات را از جامعه ورزشی بالا برده است، افزود: کارنامه درخشان ووشو از زمان شکل گیری در استان زنجان بیانگر آن است که تیم جدید باید از تجربیات تیم گذشته هیئت استفاده کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ووشو یکی از رشته هایی است که همواره موضوع مهم استعدادیابی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، تصریح کرد: نمونه بارز این موفقیت ها که در سایه توجه به موضوع استعدادیابی به دست آمده، کسب مدال های رنگارنگ در رقابت های رده های سنی کشوری و تیم ملی بوده است.

خلیلی با اشاره به اینکه نباید به موفقیت هایی که به صورت مقطعی در عرصه ورزش به دست می آید، دلخوش کنیم، ادامه داد: ووشو یکی از رشته هایی است که ثابت کرد می توان با برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های ووشوی زنجان تداوم داشته باشد

موفقیت های ووشوی زنجان تداوم داشته باشد