مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-07ورزشي

ارائه مجوز واردات موتورسیکلت زیر نظر حراست وزارت ورزش


بزودی پروسه واردات موتورسیکلت های ورزشی توسط قهرمانان این رشته زیر نظر حراست وزارت ورزش و ارائه لیست به وزارت صمت انجام خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز 17 فروردین ماه جلسه ای با حضور مازیار ناظمی رییس، مسعود رهنما مشاور، خانم سید مهدی نائب رییس بانوان، رضا پازند نائب رییس، محسن خمارلو سرپرست دبیری، محسن مختارزاده خزانه دار فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مهدی علی نژاد معاونت قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد و آخرین مصوبات مربوط به واردات موتورهای ورزشی، مصوب وزارت ورزش و جوانان سال 1399 به مسئولان و دست اندرکاران اعلام و ابلاغ گردید.

ناظمی تاکید کرد که این دستورالعمل می تواند به شفافیت بیشتر و صحت و سلامت و ان شاءالله عدالت در این حوزه کمک های بیشتری کند و تمامی کارهای ما براساس این دستورالعمل خواهد بود .

کمیته ای در فدراسیون در ابتدا تشکیل می شود و بعد از جمع آوری نیازها و درخواست ها و بررسی و کارشناسی اولیه در نهایت به وزارت ورزش و جوانان فرستاده خواهد شد و افراد واجد صلاحیت از طریق وزارت خانه و حراست وزارت ورزش و جوانان به وزارت صمت معرفی می شوند.

در ادامه دکتر علی نژاد ضمن تبریک حلول سال 1400، از اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریتی جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قدردانی کرد و خواستار نظارت دقیق ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه مجوز واردات موتورسیکلت زیر نظر حراست وزارت ورزش

ارائه مجوز واردات موتورسیکلت زیر نظر حراست وزارت ورزش