مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-07سياسي

آخرین اقدامات ستاد انتخابات استان تهران تشریح شد


رییس ستاد انتخابات استان تهران آخرین اقدامات ستاد انتخابات استان تهران را در نخستین جلسه شورای اداری سال 1400 را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شکرالله حسن بیگی عصر چهارشنبه در نخستین جلسه شورای اداری در سال 1400 با تاکید بر اینکه اولویت اصلی و مهم وزارت کشور و استانداری تهران برگزاری انتخابات در 28 خردادماه است اظهار داشت: امسال در استان تهران چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره ای مجلس خبرگان و میاندوره ای مجلس برگزار می شود.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی 7 هزار و 609 شعبه اخذ رأی خواهیم داشت گفت: طبق بررسی در روز 28 خردادماه 200 هزار نفر با ستاد استان تهران همکاری خواهند داشت.

حسن بیگی افزود: از 13 فروردین ثبت نام داوطلبان میاندوره ای مجلس خبرگان آغاز شده که تا 19 فروردین ادامه داد و تا ساعت 14 امروز 29 داوطلب برای سه کرسی ثبت نامشان نهایی شده است.

وی در خصوص ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا نیز عنوان داشت: نام نویسی از 16 فروردین آغاز و تا 22 فروردین ادامه دارد که در 424 روستا انتخابات برای شورای 3 نفره برگزار می شود و 105 روستا شورای 5 نفر دارند که جمعاً 529 روستا دارای شورا می شوند و این در حالی است که در حال حاضر 480 روستا شورا دارند که با پیگیری استاندار تمامی روستاها دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات ستاد انتخابات استان تهران تشریح شد

آخرین اقدامات ستاد انتخابات استان تهران تشریح شد