مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:102021-04-07پزشكي

پاندمی کرونا فاصله غنی و فقیر را بیشتر کرد


مدیر آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بی عدالتی و احساس تبعیض را تهدید جدی برای سلامت مردم دانست و گفت: پاندمی کرونا باعث عمیق تر شدن فاصله غنی و فقیر شد و به همین خاطر شعار امسال روز جهانی بهداشت ساختن جهانی سالم تر و عادلانه .

- مدیر آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: پاندمی کرونا فاصله غنی و فقیر را بیشتر کرد ایسنا/اصفهان مدیر آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بی عدالتی و احساس تبعیض را تهدید جدی برای سلامت مردم دانست و گفت: پاندمی کرونا باعث عمیق تر شدن فاصله غنی و فقیر شد و به همین خاطر شعار امسال روز جهانی بهداشت "ساختن جهانی سالم تر و عادلانه تر برای همه مردم دنیا" انتخاب شد.

منصور شیری، در نشست خبری که امروز (چهارشنبه_18 فروردین ماه) برگزار شد، با اشاره به نامگذاری 7 آوریل مصادف با 18 فروردین به نام روز جهانی بهداشت، اظهار کرد: هر سال به مناسبت این روز شعاری انتخاب می شود که شعار امسال ساختن جهانی سالم تر و عادلانه تر برای همه مردم دنیا است.

وی با اشاره به فاصله زیاد کشورهای غنی و فقیر در جهان، گفت: کشورهای فقیر در شاخص های سلامتی نیز پایین تر از کشورهای ثروتمند هستد، این درحالی است که بی عدالتی و احساس تبعیض، تهدید جدی برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاندمی کرونا فاصله غنی و فقیر را بیشتر کرد

پاندمی کرونا فاصله غنی و فقیر را بیشتر کرد