مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-07اقتصادي

لزوم اجازه ترخیص توسط گمرک به کالاهای وارداتی دارای اعلامیه تامین ارز ثبت سفارش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم اظهار داشت: تغییراتی در مصوبه 177 ایجاد شده که از آن جمله می توان به تصویب امکان ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال 97 و بعد از آن از طریق واردات در مقابل صادرات خود یا .

- رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در دویست و چهاردهمین جلسه خود، مورخ 15 فروردین ماه سالجاری، نسبت به اصلاح و تکمیل مصوبه جلسه یکصد و هفتاد و هفتم ستاد هماهنگی اقتصادی اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم اظهار داشت: تغییراتی در مصوبه 177 ایجاد شده که از آن جمله می توان به تصویب امکان ایفای تعهدات ارزی صادرکنندگان سال 97 و بعد از آن از طریق واردات در مقابل صادرات خود یا غیر مشروط به ثبت اظهار صادرکننده مبنی بر در اختیار داشتن ارز مربوط به پروانه های صادراتی در سامانه جامع تجارت اشاره کرد.

این در حالیست که در مصوبه 177، این امکان فقط برای ایفای تعهدات ارزی سال 1398 به بعد وجود داشت.

وی افزود: اختیار افزایش مهلت تعیین شده برای واردات ماشین آلات و تجهیزات خط تولید و مواد اولیه تولید کالا های واسطه ای و قطعات خطوط تولید، دارو و تجهیزات پزشکی در سال های 1399 و 1400 توسط کمیته ماده 3 موضوع مصوبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجازه ترخیص توسط گمرک به کالاهای وارداتی دارای اعلامیه تامین ارز ثبت سفارش

لزوم اجازه ترخیص توسط گمرک به کالاهای وارداتی دارای اعلامیه تامین ارز ثبت سفارش