مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-07سياسي

فرمانده سپاه میناب تغییر کرد


صبح امروز در مراسمی، سرهنگ حسین درویشی به عنوان فرمانده جدید سپاه میناب منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه و حجت الاسلام دکتر ابراهیمی امام جمعه میناب برگزار شد.

سردار سالاری با تقدیر از تلاش های سرهنگ طالب احمدی نیا، عنوان داشت: اکنون که بار این مسؤولیت بر دوش سرهنگ حسین درویشی قرار گرفته است، مأموریت ها با همان جدیت و قدرت ادامه خواهد داشت و سپاه در کنار مردم آماده ایفای مسؤولیت ها و مأموریت های خویش است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با تصریح بر این که مهم ترین نقش و کارکرد سپاه، کنار مردم بودن و همراه مردم بودن در تمامی مقوله های امنیتی، دفاعی، اجتماعی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: میناب شهر مهمی در تاریخ و فرهنگ هرمزگان است و مردم انقلابی و متعهد میناب همواره پای کار انقلاب و ارزش ها و اعتقادات آن بوده اند و این نقش افتخاری برای مردم این شهر و همه هرمزگان است.

    حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب نیز در این مراسم با تقدیر از نقش سپاه در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و کیان کشور، خاطرنشان کرد: سپاه یادگار ارزنده امام راحل و دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه میناب تغییر کرد

فرمانده سپاه میناب تغییر کرد