مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-07سياسي

سپاه روح الله در راستای مبارزه با کرونا تمام قد به میدان آمده است


سپاه روح الله در راستای مبارزه با کرونا از همان ابتدا تمام قد به میدان آمد و در شرایط کنونی نیز یار و حامی مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیار و حامی کادر بهداشت و درمان است که از همان ابتدا تمام قد برای سربازی به میدان آمدیم و امروز بر خود وظیفه می دانیم در حوزه سلامت و بهداشت مردم همچون میدان های نبرد دیگر نقش آفرینی کنیم.

سپاه پاسداران به دنبال استحکام و خودکفایی جامعه در همه ابعاد است و این قطعاً با همراهی و همیاری مردم قطعاً محقق خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه، سپاه پاسداران سرمایه ملی و بزرگترین پشتوانه ملت ایران است که روز به روز باید این سرمایه ارزشمند تقویت شود.

وی افزود: مکتب سپاه برگرفته از مکتب عاشورا و تفکر حسینی (ع) است و شخصیت ها و شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی در این نهاد مقدس تربیت شده اند که تا آخرین لحظات حیات برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت کردند.

نسل جوان و انقلابی سپاه پاسداران امروز با تاسی از مکتب عاشورا و با الگوگیری از شهدای انقلاب اسلامی و مقاومت، پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی را یک رسالت مهم می دانند و همه توان خود را در این راستا به میدان آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه روح الله در راستای مبارزه با کرونا تمام قد به میدان آمده است

سپاه روح الله در راستای مبارزه با کرونا تمام قد به میدان آمده است