مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-07حوادث

تست کرونا در خانه از سوی پزشکان قلابی


با توجه به حساسیت موضوع و در خطر بودن جان شهروندان، موضوع خارج از نوبت در دستور کار قرار گرفت و در پی رصد های اینترنتی باند پزشکان قلابی دریکی از مناطق جنوبی کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرشدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایران، باند پزشکان قلابی که بدون مجوز اقدام به انجام تست کرونا در خانه می کردند از سوی پلیس فتای استان البرز دستگیر شدند.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و انجام تست های این بیماری در مراکز درمانی و بیمارستان ها، گاهی افراد کلاهبردار از این وضعیت سوء استفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از افرادی که متقاضی تست کرونا هستند، می کنند.

از این رو کارشناسان پلیس فتا در پی رصد و گشت زنی های مستمر به سایتی در فضای مجازی برخوردند که اقدام به تبلیغ گسترده انجام تست کرونا در منزل با جوابدهی فوری توسط پزشک کرده بود، با دیدن این آگهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ رسول جلیلیان ، سرپرست پلیس فتای استان البرز در تشریح این خبر گفت: با بررسی های تخصصی روی اکانت مورد نظر، مشخص شد اعضای این باند 3 نفرهستند که یکی از آن ها مسئول تبلیغ انجام تست کرونا در فضای مجازی است و 2 نفر دیگر نیز نقش پزشک و کمک پزشک را بازی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تست کرونا در خانه از سوی پزشکان قلابی

تست کرونا در خانه از سوی پزشکان قلابی