مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-07فرهنگي

پیام نویسنده «اقتصاد سیاسی جهانی» به فارسی زبانان


نویسنده کتاب «اقتصاد سیاسی جهانی» از انتشار ترجمه فارسی این اثر ابراز خرسندی کرد و گفت در این کتاب تلاش شده است تا بدون تحمیل هیچ رویکرد نظری خاصی، - نویسنده کتاب اقتصاد سیاسی جهانی از انتشار ترجمه فارسی این اثر ابراز خرسندی کرد و گفت در این کتاب تلاش شده است تا بدون تحمیل هیچ رویکرد نظری خاصی، نظریات جایگزین به مخاطب معرفی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، جان رونهیل، استاد دانشگاه واترلو در پیامی ویدئویی که در اختیار این سازمان قرار داده، اظهار کرد: سلام گرم خود را از شهر واترلو به شما می فرستم.

نویسنده کتاب اقتصاد سیاسی جهانی در این پیام ضمن قدردانی از الهه نوری و محمدعلی موسوی بابت ترجمه این کتاب، از قرار گرفتن اثرش در اختیار مخاطبان فارسی زبان ابراز خرسندی کرد.

او ادامه داد: 20 سال پیش بود که من برای اولین بار با انتشارات دانشگاه آکسفورد درباره گردآوری این کتاب صحبت کردم.

تاکنون شش ویراست از این کتاب منتشر شده و این اثر پیش تر به زبان های چینی، یونانی، ایتالیایی و لهستانی نیز ترجمه شده است که فکر می کنم از محبوبیت کلی آن حکایت دارد.

رونهیل در تشریح اهداف تدوین این کتاب خاطرنشان کرد: هدف اول عبارت بود از گرد هم آوردن گروهی از محققان که همگی چهره هایی مطرح در حوزه های مربوطه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نویسنده «اقتصاد سیاسی جهانی» به فارسی زبانان

پیام نویسنده «اقتصاد سیاسی جهانی» به فارسی زبانان