مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 13:202021-04-07سياسي

خادمان مشهدی برگزیده کشوری قرآن کریم تجلیل شدند


و کمال الدین غراب -پژوهشگر و مترجم قرآن کریم- در پی انتخاب به عنوان خادمان برگزیده کشوی قرآن کریم در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

- ایسنا/خراسان رضوی سیدمحمدجواد سادات فاطمی -استاد و پیشکسوت قرآنی- و کمال الدین غراب -پژوهشگر و مترجم قرآن کریم- در پی انتخاب به عنوان خادمان برگزیده کشوی قرآن کریم در مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

سید محمدجواد سادات فاطمی، استاد و پیشکسوت قرآنی، در این مراسم که امروز، 18 فروردین ماه، در سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پس از 40 سال فعالیت قرآنی به این نتیجه رسیده ام که نباید به افراد روانخوانی، تجوید و روخوانی قرآن تدریس کرد، بلکه باید نوجوانان و جوانان این سرزمین را عاشق قرآن کرد، چراکه هر شخصی ممکن است از راهی عاشق قرآن شود.

به ‎عنوان مثال، هرکس در باب ایمان به ثواب کار خیر فعالیتی می‎ کند، فردی مدرسه می ‏سازد، فرد دیگری به برپایی مراسم عزاداری ایام محرم و صفر تأکید فراوان دارد، لذا تقید افراد در کار خیر متفاوت است.

همین گونه در مسیر قرآن نیز هرکس رشته ای را انتخاب می کند؛ فردی به سمت حفظ قرآن، دیگری به‎ سمت قرائت و فرد دیگری به سمت پژوهش، هنر و سایر حوزه های قرآنی می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان مشهدی برگزیده کشوری قرآن کریم تجلیل شدند

خادمان مشهدی برگزیده کشوری قرآن کریم تجلیل شدند