مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-07اقتصادي

رشد کتابخانه در خراسان شمالی 4 برابر میانگین کشور بوده است


معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با اشاره به افتتاح 20 کتابخانه در استان، گفت: رشد کتابخانه در خراسان شمالی 4 برابر میانگین کشور بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بیگ زاده ظهر چهار شنبه در مراسم بهره برداری از کتابخانه مرکزی اندیشه شهرستان شیروان اظهار کرد: طی 8 سال گذشته 20 کتابخانه در این استان به بهره برداری رسیده است که رشد این حوزه در استان چهار برابر میانگین کشوری بوده است.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در حال حاضر 72 کتابخانه در استان وجود دارد و به زودی چند کتابخانه عمومی در گلستان شهر و روستاهای ارکان و گریوان از توابع شهرستان بجنورد و شهرستان اسفراین به بهره برداری می رسد.

وی افزود: حدود 840 هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان وجود دارد که نزدیک به تعداد جمعیت استان است و 50 هزار نفر از مردم استان عضو کتابخانه ها هستند که این نشان دهنده رشد، بلوغ و آگاهی مردم این خطه است.

بیگ زاده گفت: اهمیت کتاب و کتاب خوانی بر هیچکس پوشیده نیست و کتاب و کتابخانه نماد حافظه و رشد فرهنگی یک جامعه است.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی گسترش فرهنگ کتابخوانی را لازمه رشد و توسعه فرهنگی یک جامعه توصیف کرد و بیان داشت: تولیدی مورد تاکید مقام معظم رهبری است که مبتنی بر دانش بنیان باشد که بستر آن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد کتابخانه در خراسان شمالی 4 برابر میانگین کشور بوده است

رشد کتابخانه در خراسان شمالی 4 برابر میانگین کشور بوده است