مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-07اقتصادي

ضرورت نظارت بر بازار سیمان/ از خروج مرغ از خوزستان جلوگیری شود


استاندار خوزستان، بر جلوگیری از خروج مرغ از این استان توسط نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: این مسئله باید در مبادی خروجی استان کنترل تا در ماه رمضان مشکل تأمین مرغ برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز چهارشنبه در نشست تنظیم بازار خوزستان، به ثبت سامانه ای برای توزیع شکر اشاره کرد و گفت: لازم است ساز و کاری برای توزیع سهمیه شکر تعریف شود تا شاهد اختلاف قیمت در این کالا نباشیم.

وی با تأکید بر اینکه موجودی مرغ خوزستان برای نیمه نخست ماه رمضان کافی است، عنوان کرد: از هم اکنون باید ظرفیتی خریداری شود تا مشکل کمبود مرغ در استان نداشته باشیم.

استاندار خوزستان، بر بررسی مسئله تولید و عرضه مرغ در استان تأکید کرد و افزود: ضروری است که ساز و کاری در نظر گرفته تا مشکل مرغ در خوزستان رفع شود؛ همچنین کشتار مرغ در خوزستان افزایش یابد تا در ماه مبارک رمضان مشکلی در زمینه تأمین مرغ نداشته باشیم.

وی در خصوص نظارت بر بازار و توزیع مرغ در خوزستان گفت: بازرس و ناظر بر بازار باید بازار را کنترل کند تا مردم اذیت نشوند و بحث نظارت بر توزیع مرغ در بازار را باید به صورت جدی اجرایی کرد؛ لذا نیروی انتظامی موظف است که با قدرت از خروج مرغ از استان خوزستان جلوگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت بر بازار سیمان/ از خروج مرغ از خوزستان جلوگیری شود

ضرورت نظارت بر بازار سیمان/ از خروج مرغ از خوزستان جلوگیری شود