مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 14:502021-04-07اقتصادي

وضعیت اصناف مشهد در رنگ بندی جدید چگونه خواهد بود؟


با توجه وضعیت قرمز مشهد و بر اساس طرح هوشمند مشخص شده مشاغل گروه های دو، سه و چهار مجاز به فعالیت نبوده و تنها مشاغل گروه یک قادر به فعالیت هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه وضعیت قرمز مشهد و بر اساس طرح هوشمند مشخص شده مشاغل گروه های دو، سه و چهار مجاز به فعالیت نبوده و تنها مشاغل گروه یک قادر به فعالیت هستند.

محمود بنانژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص فعالیت اصناف با توجه به تغییر وضعیت مشهد به قرمز اظهار کرد: با توجه به طرح هوشمند مشخص شده مشاغل گروه های دو، سه و چهار مانند پاساژها و بازارهای سرپوشیده و سرباز، مراکز خرید و فروش و بازارهای موقت، آرایشگاه های مردانه و زنانه، مراکز فروش فرش، موکت، تشک و پتو، مراکز فروش لوازم التحریر، محصولات فرهنگی، پوشاک، کیف و کفش و سایر مشاغل در این گروه ها مجاز به فعالیت نبوده و تنها مشاغل گروه یک قادر به فعالیت هستند.

وی افزود: بر اساس طرح هوشمند و تغییر رنگ مشهد به قرمز در واقع از امروز (چهارشنبه) مشاغل گروه های دو، سه و چهار مجاز به فعالیت نخواهند بود.

رییس اتاق اصناف مشهد خاطر نشان کرد: مشاغل گروه یک از جمله نانوایی ها، سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها و سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار، حمل و نقل عمومی درون شهری، فروشگاه های زنجیره ای و سایر مشاغل که در این گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اصناف مشهد در رنگ بندی جدید چگونه خواهد بود؟

وضعیت اصناف مشهد در رنگ بندی جدید چگونه خواهد بود؟