موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 15:002021-04-07بين الملل

چه تعداد انتحاری سعودی خود را در اسراییل منفجر کرده اند؟!


یکی از تحلیلگران عراقی با اشاره به اینکه 6000 انتحاری خود را در عراق منفجر کرده اند این سئوال را مطرح کرده است که چرا عوامل انتحاری سعودی خود را در میان صهیونیستها منفجر نمی کنند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی فاهم تحلیلگر عراقی با انتشار پستی توییتری نوشت: 6000 انتحاری خود را میان عراقیها منفجر کرده اند برای من یادآوری کنید که چه تعداد انتحاری سعودی خود را در اسراییل منفجر کرده اند؟ قبلا نیز نعیم العبودی نماینده پارلمان عراق در صفحه توییتر خود به خبر مربوط به اعزام 4 هزار عامل تروریستی توسط ریاض به عراق واکنش نشان داده و اعلام کرده بود: اگر بخواهیم حساب و کتاب کنیم باید این 4 هزار نفر را به 5 هزار انتحاری قبل از سال 2007 اضافه کنیم.

همه این افراد از یک کشور عربی آمدند و هدف آنها تکه تکه کردن اجساد عراقی ها بود.

سوالی که مطرح می شود این است که علت این سطح از کینه و نفرت که این کشور همسایه علیه ما دارد چیست و چرا؟ احمد الکنانی نماینده فراکسیون صادقون هم قبلا اعلام کرده بود: عربستان سعودی 5 هزار انتحاری به عراق فرستاد و این مسئله براساس اظهارات حیدر العبادی نخست وزیر پیشین عراق ثابت شده است و انتحاری ها بسیاری را به شهادت رسانده و هزاران نفر عراقی را یتیم و بیوه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد انتحاری سعودی خود را در اسراییل منفجر کرده اند؟!

چه تعداد انتحاری سعودی خود را در اسراییل منفجر کرده اند؟!