مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-07ورزشي

هزینه ماهانه یک کودک مبتلا به اوتیسم چقدر است؟


کودک مبتلا به اوتیسم با آغوش مادرش قهر است.

با محیط اطراف قهر است.

با بازی های کودکانه قهر است و فرصت زیادی برای آشتی با این همه ندارد و باید تا هفت سالگی با محیط اطراف و آغوش مادرش و جامعه ای که می خواهد در آن بزرگ شود، - کودک مبتلا به اوتیسم با آغوش مادرش قهر است.

با محیط اطراف قهر است.

با بازی های کودکانه قهر است و فرصت زیادی برای آشتی با این همه ندارد و باید تا هفت سالگی با محیط اطراف و آغوش مادرش و جامعه ای که می خواهد در آن بزرگ شود، آشتی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه رسالت در ادامه نوشت: اغلب افراد جامعه، کودکان مبتلا به اوتیسم را با عقب ماندگان ذهنی و مبتلایان به سندروم داون یکی می دانند اما کودکان اوتیسمی اغلب از نظر ذهنی مشکلی ندارند و تنها امکان برقراری ارتباط با محیط اطراف را ندارند، مشکلی که اگر درمان نشود سبب تحلیل رفتن هوش و از دست دادن شانس زندگی عادی می شود.

پدران و مادران کودکان اوتیسمی از هزینه های گزاف درمان و تست های تشخیصی و جلسات توانبخشی و نگاه جامعه به فرزندانشان و ناشناس ماندن بیماری کودکانشان گله دارند.

یک اختلال رو به افزایش اختلال طیف اوتیسم (Autism Spectrum Disorder)یا ASD یک اختلال عصبی- رشدی است که در سه سال اول زندگی بروز می کند و هر چند ممکن است تحت مداخلات درمانی زودهنگام از شدت آن کاسته شود و از طیف شدید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه ماهانه یک کودک مبتلا به اوتیسم چقدر است؟

هزینه ماهانه یک کودک مبتلا به اوتیسم چقدر است؟