مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-07سياسي

ضرورت بازشناسی سیره شهیدان و حفظ وحدت حول محور ولایت


نماینده ولی فقیه در مازندران بازشناسی ویژگی های شهیدان را وظیفه مهم دانست و گفت: شناساندن شهیدان به نسل های بعدی و حفظ وحدت حول محور ولایت امری اساسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی شامگاه چهارشنبه در مراسم روز ملی نکا و یادواره سرداران شهید با محوریت سردار شهید محمدحسن قاسمی طوسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: یکی از دغدغه های ما باید این باشد که سرمایه های شهیدان و دستاوردهای آنها را حفظ کنیم.

وی افزود: حفظ آرمان و خون شهیدان دغدغه مهم است و اگر بخواهیم این زحمات حفظ شود باید شهیدان را بشناسیم و نسل سوم و چهارم را با آرمان های شهیدان آشنا کنیم.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه ویژگی ها و سیره شهیدان را در قالب مستند، فیلم و آثار ماندگار تبیین و منتقل کنیم، اظهار داشت: شهید طوسی افتخار ملی است و بازشناساندن ویژگی های شهیدان وظیفه ما است.

آیت الله محمدی لایینی با عنوان اینکه شهید طوسی دغدغه نماز اول وقت و عبادت داشته است، گفت: احترام به والدین از دیگر ویژگی های شهید طوسی بوده و این نشان می دهد شهید همانند یک مکتب و آیه های قرآن است.

وی بااشاره به ویژگی های خوب شهیدان ادامه داد: وحدت حول محول حق و ولایت از ویژگی های شهیدان بوده است و باید وحدت و انسجام داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازشناسی سیره شهیدان و حفظ وحدت حول محور ولایت

ضرورت بازشناسی سیره شهیدان و حفظ وحدت حول محور ولایت