مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-07پزشكي

شمار مبتلایان به کرونا در ورامین افزایش یافته است


شمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به پیش از تعطیلات نوروز در ورامین افزایش یافته و این امر وضعیت شهرستان را در شرایط پرخطر قرار داده است.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: شمار مبتلایان به بیماری کرونا نسبت به پیش از تعطیلات نوروز در ورامین افزایش یافته و این امر وضعیت شهرستان را در شرایط پرخطر قرار داده است.

حسین کاغذلو عصر چهارشنبه 18 فروردین ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بی توجهی مردم به توصیه چندباره وزیر بهداشت در امتناع از سفرهای نوروزی باعث شده تا استان تهران از وضعیت نامطلوبی در شیوع ویروس کرونا برخوردار شود و امروز شاهد افزایش میزان ابتلایان به این بیماری هستیم.

وی افزود: بر اساس ابلاغیه رییس کمیته امنیتی ستاد مبارزه با کرونا استان تهران، شهرستان ورامین در وضعیت پرخطر به سمت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و لازم است تا محدودیت هایی در فعالیت مشاغل غیرضروری گروه های 3 و 4 اعمال شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ورامین تصریح کرد: بر این اساس ، فعالیت مشاغل گروه سه شامل شرکت های خصوصی، مراکز آموزشی، مهدهای کودک، تالارهای پذیرایی ،رستوران ها به جز موارد بیرون بر، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، موزه ها، سینماها، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار مبتلایان به کرونا در ورامین افزایش یافته است

شمار مبتلایان به کرونا در ورامین افزایش یافته است