مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-07پزشكي

شناسایی 208 بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای نوروز در فومن


رییس شبکه بهداشت و درمان فومن با اشاره به شناسایی 208 بیمار مشکوک کرونایی در این شهرستان از ابتدای فروردین تاکنون، گفت: 64 نفربستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفومن با بیان اینکه وضعیت فعلی فومن دور از ذهن نبود، گفت: متأسفانه شهرستان به از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت داده است.

محسنی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در ماه های گذشته، تأکید کرد: طی روزهای گذشته تعدادی بیمار کرونای انگلیسی در استان گیلان نیز شناسایی شد که متأسفانه عادی انگاری چنین شرایطی را به وجود آورده است.

فرماندار فومن با بیان اینکه با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان باید دستور العمل های بهداشتی با جدیت بیشتر رعایت شود، گفت: محدودیت های پیش بینی شده برای شرایط نارنجی نیز باید طی دو هفته آینده مد نظر قرار گرفته و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه همه گروه ها و اصناف باید پروتکل ها و دستورالعمل را رعایت کنند، اضافه کرد: مشاغل گروه یک تنها مشاغلی هستند که می توانند فعالیت کنند.

محسنی در ادامه با بیان اینکه با اصنافی که این دستورالعمل ها را رعایت نکنند در ابتدا تذکر و در صورت تکرار پلمب می شوند، ادامه داد: در این شرایط دستگاه های نظارتی در بازدیدها با همکاری اماکن پای کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 208 بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای نوروز در فومن

شناسایی 208 بیمار مشکوک به کرونا از ابتدای نوروز در فومن