مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-07سياسي

ثبت نام یک هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا و عشایر


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با گذشت سه روز از موعد ثبت نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا بیش از یک هزار نفر در استان اردبیل ثبت نام کردند.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با گذشت سه روز از موعد ثبت نام کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستا بیش از یک هزار نفر در استان اردبیل ثبت نام کردند.

بهروز ندایی روز چهارشنبه 18 فروردین ماه در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: داوطلبان هنوز تا 18 عصر روز 22 فروردین فرصت ثبت نام دارند اما با توجه به شیوع کرونا انتظار می رود داوطلبان ثبت نام خود را به روزها و ساعات آخر تعیین شده واگذار نکرده و بیشتر به شکل غیرحضوری ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: در دو روز اخیر ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و تیره های عشایری رونق و استقبال بیشتری پیدا کرده و عمده ثبت نام ها نیز از طریق اپلیکیشن موبایلی و کامپیوترهای شخصی و مراجعه به دفاتر پیشخوان بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: برخلاف سال های گذشته مدرک تحصیلی عمده ثبت نام کنندگان در حد کارشناسی بوده در حالی که برای ثبت نام مدرک دیپلم و در برخی از روستا سواد خواندن و نوشتن کافی به نظر می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام یک هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا و عشایر

ثبت نام یک هزار نفر در انتخابات شوراهای روستا و عشایر