مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-07سياسي

پیام تسلیت عبدالله نوری در پی درگذشت علی نکویی


وزیر کشور دوران اصلاحات، درگذشت سیدعلی نکویی از فعالان سیاسی اصلاح طلب استان اصفهان را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام عبدالله نوری به شرح زیر است: مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ - از میان مؤمنان کسانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند، صادقانه وفا کردند.

سوره ی مبارکه احزاب، آیه ی شریفه 23 رحلت غم انگیز انسان وارسته، پیشکسوت فعالیت های فرهنگی و چهره ی دردمند و با فضیلت، فقید سعید مرحوم آقای سید علی نکویی را خدمت تمامی دوستان و بازماندگان، به ویژه خاندان محترم ایشان تسلیت می گویم.

برادر ارجمند جناب آقای نکویی از جمله مردان بی ادعا و تلاشگران مخلص و با ایمانی بود که بدور از هرگونه خودنمایی و خودخواهی، عمر خویش را با تحمل سختی ها و مشکلات فراوان، در تقویت روح امیدواری، باورمندی و اخلاص اقشار گوناگون مردم به ویژه جوانان و تلاش جهت خدمت به اسلام و ایران سپری کرد.

خداوند پاداش تلاش های خالصانه و خدمات صادقانه ی این بزرگمرد متقی را، حشر او با اجداد طاهرینش قرار دهد و رحمت واسعه ی خود را شامل حال او گرداند و به بازماندگانش صبر و اجر عنایت فرماید.

عبداللّه نوری هجدهم فروردین ماه 1400 مرحوم نکویی رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان بود که بعد از سال ها ابتلا به سرطان، بامداد 16


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت عبدالله نوری در پی درگذشت علی نکویی

پیام تسلیت عبدالله نوری در پی درگذشت علی نکویی