مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 17:452021-04-07اقتصادي

محدودیت های مبادلات مرزی در سیستان وبلوچستان رفع می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان رفع محدودیت های مبادلات مرزی را از اقدامات این سازمان برای ایجاد اشتغال در منطقه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نیکبخت در نشست بررسی راهکارهای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی گفت: امروز کشور ما در این شرایط بحرانی تحریم ظالمانه بیش از پیش به اهمیت بخش کشاورزی و نقش تولیدات آن در استقلال اقتصادی و ایجاد امنیت غذایی کشور پی برد.

وی افزود: سازمان جهادکشاورزی برای بالفعل نمودن استعدادهای خاص استان وارتقای تولید بخش کشاورزی برنامه های شاخصی تدوین که انشالله با همراهی همه دست اندرکاران تولید بزودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی تصریح کرد: برای ارتقای ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ محدودیت افزایش تعداد واحدهای پرورش مرغ گوشتی را حذف و برای تحقق این مهم و تکمیل زنجیره ارزش صنعت طیور در استان گام اساسی برداشته شده است.

نیکبخت حذف محدودیت کشت پنبه بعد از 5 دهه ممنوعیت کشت با اخذ مجوز از سازمان حفظ نباتات کشور، را از دیگر اقدامات سازمان در راستای حمایت از تولید برشمرد وگفت: امسال با همکاری آستان قدس رضوی وشرکت زرین دشت فارس به کشت پنبه اقدام نمودیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان رفع محدودیت های مبادلات مرزی را از دیگر اقدامات سازمان برای ایجاد اشتغال در من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های مبادلات مرزی در سیستان وبلوچستان رفع می شود

محدودیت های مبادلات مرزی در سیستان وبلوچستان رفع می شود