مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 17:502021-04-07سياسي

شعار محوری مسلمانان تشکیل تمدن نوین اسلامی است


رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان این که داشتن هویت ملی از عوامل مهم ایجاد وحدت در منطقه است، گفت: شعار محوری مسلمانان تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نور علی دیلم شامگاه چهارشنبه در مراسم فارغ التحصیلی جمعی از طلاب مدرسه علوم دینی روستای قره ماخر گنبد کاووس اظهارکرد: دعوت به امت واحده اسلامی دعوت قرآن کریم بوده و شعار محوری مسلمانان در ادامه راه و روش پیامبر اکرم (ص)، تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه، تعصبات بیجا و پیش داوری ها در دستور کار دشمن است، افزود: همه مسلمین با حفظ عقاید و احترام متقابل به یکدیگر باید عوامل درونی و بیرونی فتنه ها را شناسایی کنند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور اضافه کرد: امروز همه مسلمانان نیاز به وحدت داشته و این امر در صورتی تحقق خواهد یافت که ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل تمدن نوین اسلامی را جدی بگیریم و ید واحده باشیم.

دیلم تصریح کرد: استان گلستان مامن همدلی، برادری و زندگی مسالمت آمیز است و دشمن هم تمام برنامه ریزی های خود را معطوف چنین فضاهایی می کند تا به این وحدت و همدلی صدمه بزند.

وی با اشاره به اتفاق ناگوار سد گلستان گفت: متاسفانه برخی از نخبگان به این موضوع با نگاه مذهبی و قومیتی برخورد کرده و همین امر سبب شده تا دشمن بر نقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار محوری مسلمانان تشکیل تمدن نوین اسلامی است

شعار محوری مسلمانان تشکیل تمدن نوین اسلامی است