مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 17:502021-04-07اقتصادي

اسلامشهر قرمز شد/فعالیت واحدهای صنفی یک هفته تعطیل شد


فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه شهرستان از سطح نارنجی وارد سطح قرمز شده گفت: تمامی واحدهای صنفی اسلامشهر به جز مشاغل گروه یک به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر عصر امروز در جلسه فوق العاده ستاد ی در شهرستان و سرعت بالای انتشار این ویروس، اگر در عمل به دستورالعمل ها کوتاهی شود، با شرایط سختی در شهرستان مواجه خواهیم شد.

وی تأکید کرد: فعالیت تالارها، سالن های ورزشی، آرایشگاه های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پرده، مبلمان، لوستر و درب و پنجره و تزیینات ساختمان، مراکز فروش کادویی، اسباب بازی، سرگرمی، لوازم التحریر، ظروف، کتاب، قهوه خانه ها و کافی شاپ ها، محصولات فرهنگی، مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، قنادی و خشکبار، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف، کفش و غیره به مدت یک هفته ممنوع است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در دستگاه های ارائه دهنده خدمات ضروری و مرتبط با خدمات اساسی حضور کارکنان تا یک دوم کاهش می یابد، اعلام کرد: در سایر دستگاه ها نیز حضور کارکنان به میزان دو سوم کاهش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامشهر قرمز شد/فعالیت واحدهای صنفی یک هفته تعطیل شد

اسلامشهر قرمز شد/فعالیت واحدهای صنفی یک هفته تعطیل شد