مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-07سياسي

انتقال بیش از 40 زندانی ایرانی از عراق به داخل کشور


کاردار سفارت کشورمان در بغداد، از انتقال بیش از 40 زندانی ایرانی از عراق به داخل کشور برای ادامه دوران محکومیتشان خبر داد.

- کاردار سفارت کشورمان در بغداد، از انتقال بیش از 40 زندانی ایرانی از عراق به داخل کشور برای ادامه دوران محکومیتشان خبر داد.

سید موسی علیزاده طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال سفر موفقیت آمیز آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه به عراق و در چهارچوب توافقات انجام شده در جریان این سفر و همچنین پیگیری های سفارت ایران در بغداد، قرار است بیش از 40 نفر از زندانیان ایرانی از این کشور به داخل ایران منتقل شوند.

وی با بیان اینکه این زندانیان که روز پنجشنبه به کشور منتقل خواهند شد، بین سه سال تا حبس ابد حکم قضایی دارند ، افزود: برخی از این زندانیان یک چهارم دوران حبس خود را در عراق گذرانده اند و قرار است انتقال آنها با حضور نمایندگان دادگستری عراق و نماینده سفارت ایران در بغداد در مرز شلمچه انجام شود.

این دیپلمات کشورمان همچنین یادآور شد: در 12 آبان 1399 نیز با پیگیری سفارت ایران در عراق 22 نفر از زندانیان ایرانی در این کشور به داخل ایران منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، دستگاه امنیتی و قضایی عراق نسبت به حمل و مصرف مواد مخدر حتی به مقدار بسیار کم دارای قوانین سختگیرانه ای است و این موضوع می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال بیش از 40 زندانی ایرانی از عراق به داخل کشور

انتقال بیش از 40 زندانی ایرانی از عراق به داخل کشور