مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 19:452021-04-07سياسي

سایت رسمی کنگره 6300 شهید لرستان رونمایی شد


دبیر کارگروه فضای مجازی کنگره 6300 شهید استان لرستان از رونمایی و آغاز بکار سایت رسمی کنگره 6300 شهید لرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سرهنگ علی رشنو در گفت وگو با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری کنگره ملی 6300 شهید استان لرستان اظهار داشت: کنگره ملی شهدای لرستان سال 1401 در استان برگزار می شود که استاندار لرستان رییس کنگره، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) دبیرکل و نماینده ولی فقیه در استان رییس شورای سیاستگذاری این کنگره است.

وی افزود: 22 کمیته ذیل کنگره ملی شهدا تعریف شده است که هر کدام از این کمیته ها اقداماتی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره و در شان شهدای عزیز استان انجام می دهند.

دبیر کمیته فضای مجازی کنگره 6300 شهید لرستان عنوان کرد: استان لرستان در طول 8 سال جنگ تحمیلی، شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و امروز این آرامش و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم.

وی بیان کرد: 8 سال دفاع مقدس یکی از عرصه هایی بود که جوانان این مرز و بوم با دفاع جانانه خود در مقابل رژیم بعث عراق پیروزی جاودانه ای را نصیب ایرانیان کردند، بدون شک این امر خطیر ثمره خون شهیدانی است که با شجاعت راهی جبهه ها شدند تا ستون های پویانمایی ، کلیپ و مستند، اپلیکیشن و بازی اندرویدی می باشد و همچنین جشنواره، مسابقه و نمایشگاه های مجازی ذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت رسمی کنگره 6300 شهید لرستان رونمایی شد

سایت رسمی کنگره 6300 شهید لرستان رونمایی شد