مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 19:552021-04-07سياسي

سریال گاندو پشت پرده بسیاری از وقایع تلخ کشور را افشا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه 160 نفر از نمایندگان در قدردانی از ساخت سریال گاندو 2 را قرائت کرد.

- 160 نفر از نمایندگان با صدور بیانیه ای اعلام کردند که سریال گاندو نوری بر تاریکخانه جریان نفوذ تاباند و پشت پرده بسیاری از وقایع تلخ و ناگوار رخ داده در کشور را افشا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیانیه 160 نفر از نمایندگان در قدردانی از ساخت سریال گاندو 2 را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: ملت در مجموعه تلویزیونی گاندو به صراحت دیدند که پروژه نفوذ بسیار فراتر از موضوع جاسوسی به نفع دشمن و در واقع هدف نهایی اش دلسرد کردن مردم از انقلاب و آرمان هایش با به کارگیری آخرین روش ها و تکنولوژی های ساخته شده در کارگاه های فوق سری سازمان های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر مراکز جاسوسی غرب است.

نمایندگان در بخش پایانی بیانیه خود آورده اند: از سربازان گمنام امام زمان (عج) و سازندگان و بازیگران مجموعه تلویزیونی گاندو که به راستی سلبریتی واقعی هستند، تشکر می کنیم و به آنان خدا قوت می گوییم که نوری بر تاریکخانه جریان نفوذ تابانده و پشت پرده بسیاری از وقایع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال گاندو پشت پرده بسیاری از وقایع تلخ کشور را افشا کرد

سریال گاندو پشت پرده بسیاری از وقایع تلخ کشور را افشا کرد