مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 20:452021-04-07ورزشي

بایرن 2 - 3 PSG؛ گام اول انتقام در مونیخ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پاری سن ژرمن در شبی که خوش شانس بود و بارها کیلور ناواس دروازه این تیم را نجات داد، با بهره گیری از موقعیت های خود 2-3 مقابل بایرن به برتری رسید.

- پاری سن ژرمن در دیداری تماشایی 2-3 بایرن مونیخ را در آلمان مغلوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، پاری سن ژرمن در شبی که خوش شانس بود و بارها کیلور ناواس دروازه این تیم را نجات داد، با بهره گیری از موقعیت های خود 2-3 مقابل بایرن به برتری رسید.

پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه سوم بود که با پاس تماشایی نیمار، کیلیان امباپه درون محوطه بایرن مونیخ صاحب موقعیت شد و ضربه او با اشتباه مسلم مانوئل نویر وارد دروازه این تیم شد.

دقایقی بعد و روی حرکت لئون گورتزکا بود که توماس مولر صاحب موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه پاری سن ژرمن شد، اما ضربه او دقیق نبود و در اختیار کیلور ناواس قرار گرفت.

در دقیقه 19 بایرن مونیخ فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر لئون گورتزکا در دهانه دروازه و روی ارسال جاشوا کیمیچ با مهار تماشایی کیلور ناواس همراه شد.

لحظاتی بعد این بار کینگزلی کومان در گوشه محوطه نماینده فرانسه صاحب فرصت شده و می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه محکم او از زاویه ای بسته توسط ناواس مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایرن 2 - 3 PSG؛ گام اول انتقام در مونیخ

بایرن 2 - 3 PSG؛ گام اول انتقام در مونیخ