مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 01:352021-04-07فرهنگي

استقبال آنلاین از فیلمی که دیدنش «جرم» است!/ ثبت فروش 2 میلیاردی


هادی اسماعیلی معاون توزیع سازمان سینمایی حوزه هنری عنوان کرد مطابق پیش بینی ها فیلم سینمایی «دیدن این فیل جرم است» در اکران آنلاین توانست طی سه هفته به فروش حدوداً 2 میلیارد تومانی دست یابد.

- هادی اسماعیلی معاون توزیع سازمان سینمایی حوزه هنری عنوان کرد مطابق پیش بینی ها فیلم سینمایی دیدن این فیل جرم است در اکران آنلاین توانست طی سه هفته به فروش حدوداً 2 میلیارد تومانی دست یابد.

هادی اسماعیلی معاون توزیع سازمان سینمایی حوزه هنری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت فروش فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است به کارگردانی رضا زهتابچیان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته پس از اکران این فیلم در سینماهای سراسر کشور و کسب گیشه خوب 1.

2 میلیارد تومانی، از هفته آخر اسفند برنامه اکران آنلاین این فیلم را در پلتفرم های مطرح اینترنتی آغاز کردیم.

وی افزود: همانطور که پیش بینی می کردیم به دلیل اشتیاق مخاطبان برای تماشای این فیلم، استقبال از آن در نمایش آنلاین نیز ادامه یافت و توانست طی سه هفته به فروش حدوداً دو میلیارد تومانی دست یابد.

قاعده اکران های آنلاین سه هفته است و طبیعتاً همین روزها اکران آنلاین این فیلم به اتمام می رسد و سپس با برنامه ریزی صورت گرفته به ترتیب پخش خانگی و نمایش تلویزیونی آن را در دستور کار داریم اسماعیلی ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال آنلاین از فیلمی که دیدنش «جرم» است!/ ثبت فروش 2 میلیاردی

استقبال آنلاین از فیلمی که دیدنش «جرم» است!/ ثبت فروش 2 میلیاردی