مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 01:352021-04-07سياسي

انقلابی ماندن و انقلابی گری مهمترین ویژگی سردار طوسی ها بود


انقلابی ماندن و انقلابی گری مهم‎ترین ویژگی سردار طوسی ها بود و سردار سلیمانی هم انقلابی گری را به عنوان خط قرمز خود معرفی کرده بود و در همین مسیر تا پایان ثابت قدم ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، شامگاه چهارشنبه در یادواره سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی طوسی و یادواره 435شهید شهرستان نکا در مصلای نکا اظهار کرد: سردار طوسی این شهید سرفراز، چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات جبهه ها بود که در 18فروردین سال 66 در عملیات کربلای 8 به همراه همرزمان شهیدش به شهادت رسید.

وی گفت:  شهدا سرمایه های بزرگ انقلاب و نظام ما هستند و باید در حفظ این دستاوردها و سرمایه ها تلاش شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اعلام اینکه ولایت مداری از ویژگی های مهم شهدای ما بوده است؛ خاطر نشان کرد: سردار شهید طوسی در همه عشق و علاقه به ولایت و در مسیر ولایت بودن، مردم داری و احترام به پدر و مادر، بنده خالص بودن و در استفاده بهینه از بیت المال هم منحصر به فرد بودند.

آیت الله محمدی لایینی گفت: در کنار ویژگی سردار طوسی که ایشان را خاص کرده بود؛ توجه ویژه به عبادت، نماز اول وقت، نماز شب و نماز جماعت هم از ایشان الگوی تمام عیار برای جوانان دوران خود و اکنون ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلابی ماندن و انقلابی گری مهمترین ویژگی سردار طوسی ها بود

انقلابی ماندن و انقلابی گری مهمترین ویژگی سردار طوسی ها بود