مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 02:502021-04-07سياسي

زمانه آوینی ها تمام نشده است


رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: زمانه آوینی ها تمام نشده، نسل جدیدی در جامعه در حال رشد است که به اندازه هنرمندان دوران دفاع مقدس و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در برابر موضوعات و مشکلات جامعه احساس مسئولیت دارند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: زمانه آوینی ها تمام نشده، نسل جدیدی در جامعه در حال رشد است که به اندازه هنرمندان دوران دفاع مقدس و ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در برابر موضوعات و مشکلات جامعه احساس مسئولیت دارند.

حجت الله شیروانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نامگذاری هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: 20 فروردین ماه سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی به نام روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی هفته پس از شهادت این شهید به نام هفته هنر انقلاب نامگذاری شد.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هنر انقلاب طبق تعاریف هنر متعهد به حقیقت نامیده می شود، گفت: حقیقت واحدی در جهان وجود دارد که از طریق مختلف می توانیم به این حقایق دست پیدا کنیم، اما برخی از افراد مسائلی مانند زندگی پس از مرگ، معاد، توحید، نبوت و .

را قبول ندارند، در هنر انقلاب اسلامی، هنرمند باید قائل به وجود خداوند، دین مداری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمانه آوینی ها تمام نشده است

زمانه آوینی ها تمام نشده است